Мета: розширити та доповнити знання дітей про рідну Дніпропетровщину; сприяти розвитку пізнавального інтересу школярів; збагачувати словниковий запас; виховувати любов та гордість за рідний край.
Математична скринька
середу, 14 лютого 2018 р.
22 СІЧНЯ - ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ
Мета: виховання нацiональної свiдомостi учнiв i людської гiдностi, вiдродження паросткiв духовностi, формування рис громадянина Української держави; поглиблення знань про iсторичний факт злуки українського народу, його значення; пробудження iнтересу до поглибленого вивчення iсторiї та культурних надбань українського народу; виховання глибокої поваги та любовi до Батькiвщини.
ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ Т.Г.ШЕВЧЕНКА СТЕЖИНАМИ МАТЕМАТИКИ
Мета:
- узагальнити та систематизувати знання, вміння і навички учнів щодо знаходження відсотків від числа;
розвивати логічне мислення учнів, їх творчі здібності;
повторити та систематизувати знання учнів про життя і творчість видатного сина України – Тараса Григоровича Шевченка;
виховувати в учнів почуття патріотизму, любов і повагу до творчої спадщини Великого Кобзаря
Тип уроку: інтегрований урок математики та української літератури
Обладнання: портрет Т.Г.Шевченка, «Кобзар», підручники, мультимедійний проектор, комп’ютерна презентація до уроку.
четвер, 8 лютого 2018 р.
Публікації
1. Дидактичний матеріал до теми “ Квадратні рівняння”
(перфоконтроль). Науково - методичний журнал “Математика в школах України”, видавництво “Основа”, № 1(193), січень 2008 рік.
2. Інтегрований урок з алгебри та
хімії “Масова частка розчиненої речовини”, автори: Богданова В. Я., Івахова Л.
Я., науково - методичний журнал “Хімія”, видавництво “Основа”, №8 (64), квітень
2008 рік.
3. “Раціональні нерівності. Метод інтервалів”, науково – методичний журнал “Математика в школах України”, видавництво “Основа”, № 13 – 14 (241-242), травень 2009 рік.
4. “Cлово про слова”, автори:
Івахова Л. Я., Пітюренко Л. А., науково – методичний журнал “Класному керівнику усе для роботи”, видавництво “Основа”, № 9 (57), вересень 2003 рік.
5. “Україна спортивна”, науково – методичний журнал “Класному керівнику усе для роботи”, видавництво “Основа”, № 10 (58), жовтень 2003 рік.
6. “Cлово про слова”, автори:
Івахова Л. Я., Пітюренко Л. А., науково – методичний журнал “Класному керівнику усе для роботи”, видавництво “Основа”, № 9 (69), вересень 2003 рік.
7. Розробка батьківських зборів
проведених в рамках тижня математики.
Інформаційний вісник П’ятихатського РМК №17, листопад 2017 року.
Інтегрований урок з алгебри та хімії “Масова частка розчиненої речовини”
Тема. Масова частка розчиненої речовини.
Мета. Ознайомити учнів з поняттям "масова частка
розчиненої речовини" як кількісною характеристикою розчинів. Формувати в
учнів уміння створювати математичні моделі прикладних задач. Узагальнити і
систематизувати знання учнів про відсотки і способи їх розв’язання. Сформувати
навички та вміння обчислювати масову частку розчиненої речовини в розчині та
знаходити масу речовини і розчинника за масовою часткою розчиненої речовини.
Розвивати спостережливість, уміння пов'язувати знання, здобуті раніше на уроках
алгебри, хімії та інших предметів, з новою темою; розвивати логічне мислення,
уміння проводити аналогії та логічні узагальнення. Розвивати навики самостійної
пошукової роботи; вміння самостійно здобувати інформацію та співпрацювати в
колективі.
Україна спортивна. Година спілкування.
Мета. Виховувати любов до
Вітчизни, уміння відчувати себе невід’ємною складовою часткою цілого і вічного
– української нації і держави, розвивати
пізнавальний інтерес до життя України, показати красу спортивного змагання,
виховувати повагу і почуття гордості за своїх співвітчизників, за їх надбання,
навчити мислити і самостійно приймати рішення у різних життєвих ситуаціях
Панно в системі координат
Вивчаючи систему координат в 6 класі математики нашої школи намагаються
урізноманітнити роботу дітей на уроці. Тому при вивченні цієї теми часто
проводилось “Змагання художників”, дітям пропонувались картки з координатами точок.
Позначаючи ці точки в системі координат і послідовно з’єднучи їх відрізками,
учень отримував малюнок. Така робота дітям подобається, але вона досить
індивідуальна, кожен учень працює самостійно. Тому в нашій роботі ми намагалися
зберегти самостійну роботу і об’єднати її з колективною.
Підписатися на:
Дописи (Atom)