середу, 14 лютого 2018 р.

ДНІПРОПЕТРОВЩИНІ-85

Мета: розширити та доповнити знання дітей про рідну Дніпропетровщину; сприяти розвитку пізнавального інтересу школярів; збагачувати словниковий запас; виховувати любов та гордість за рідний край.

22 СІЧНЯ - ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ

Мета: виховання нацiональної свiдомостi учнiв i людської гiдностi, вiдродження паросткiв духовностi, формування рис громадянина Української держави; поглиблення знань про iсторичний факт злуки українського народу, його значення; пробудження iнтересу до поглибленого вивчення iсторiї та культурних надбань українського народу; виховання глибокої поваги та любовi до Батькiвщини.

ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ Т.Г.ШЕВЧЕНКА СТЕЖИНАМИ МАТЕМАТИКИ


Тема: Життєвий і творчий шлях Т.Г.Шевченка стежинами математики
Мета:
- узагальнити та систематизувати знання, вміння і навички учнів   щодо знаходження відсотків від числа;
розвивати логічне мислення учнів, їх творчі здібності;
повторити та систематизувати знання учнів про життя і творчість  видатного сина України – Тараса Григоровича Шевченка;
виховувати в учнів почуття патріотизму, любов і повагу до творчої спадщини Великого Кобзаря
Тип уроку: інтегрований урок математики та української літератури
Обладнання: портрет Т.Г.Шевченка, «Кобзар», підручники, мультимедійний проектор, комп’ютерна презентація до уроку.

четвер, 8 лютого 2018 р.

Публікації



                                        

1. Дидактичний матеріал до теми Квадратні рівняння (перфоконтроль). Науково - методичний журнал Математика в школах України, видавництво Основа, № 1(193), січень 2008 рік.

2.  Інтегрований урок з алгебри та хімії “Масова частка розчиненої речовини”, автори: Богданова В. Я., Івахова Л. Я., науково - методичний журнал “Хімія”, видавництво “Основа”, №8 (64), квітень 2008 рік.

3.  Раціональні нерівності. Метод інтервалів, науково – методичний журнал Математика в школах України, видавництво Основа, № 13 – 14 (241-242), травень 2009 рік.

4.   Cлово про слова, автори: Івахова Л. Я., Пітюренко Л. А., науково – методичний журнал Класному керівнику усе для роботи, видавництво Основа, № 9 (57), вересень 2003 рік.

5.   Україна спортивна, науково – методичний журнал Класному керівнику усе для роботи, видавництво Основа, № 10 (58), жовтень 2003 рік.

6.   Cлово про слова, автори: Івахова Л. Я., Пітюренко Л. А., науково – методичний журнал Класному керівнику усе для роботи, видавництво Основа, № 9 (69), вересень 2003 рік.


7.  Розробка батьківських зборів проведених  в рамках тижня математики. Інформаційний вісник Пятихатського РМК №17, листопад 2017 року.

Інтегрований урок з алгебри та хімії “Масова частка розчиненої речовини”




 
Тема. Масова частка розчиненої речовини.
Мета. Ознайомити учнів з поняттям "масова частка розчиненої речовини" як кількісною характеристикою розчинів. Формувати в учнів уміння створювати математичні моделі прикладних задач. Узагальнити і систематизувати знання учнів про відсотки і способи їх розв’язання. Сформувати навички та вміння обчислювати масову частку розчиненої речовини в розчині та знаходити масу речовини і розчинника за масовою часткою розчиненої речовини. Розвивати спостережливість, уміння пов'язувати знання, здобуті раніше на уроках алгебри, хімії та інших предметів, з новою темою; розвивати логічне мислення, уміння проводити аналогії та логічні узагальнення. Розвивати навики самостійної пошукової роботи; вміння самостійно здобувати інформацію та співпрацювати в колективі. 

Україна спортивна. Година спілкування.



                               
Мета. Виховувати любов до Вітчизни, уміння відчувати себе невід’ємною складовою часткою цілого і вічного – української нації  і держави, розвивати пізнавальний інтерес до життя України, показати красу спортивного змагання, виховувати повагу і почуття гордості за своїх співвітчизників, за їх надбання, навчити мислити і самостійно приймати рішення у різних життєвих ситуаціях 

Панно в системі координат



          Вивчаючи систему координат в 6 класі математики нашої школи намагаються урізноманітнити роботу дітей на уроці. Тому при вивченні цієї теми часто проводилось Змагання художників, дітям пропонувались картки з координатами точок. Позначаючи ці точки в системі координат і послідовно з’єднучи їх відрізками, учень отримував малюнок. Така робота дітям подобається, але вона досить індивідуальна, кожен учень працює самостійно. Тому в нашій роботі ми намагалися зберегти самостійну роботу і обєднати її з колективною.