Мета. Ознайомити батьків з
важливістю залучати дітей до навчання. Розкрити роль сім’ї в організації
навчальної праці дітей. Формування в батьків бажання та вміння спілкуватися з
дітьми.
1 конкурс – Представлення команд
Кожна команда отримує набір букв.
Завдання: з цих букв скласти слово (назви команд), приклеїти їх за допомогою
скотча до дошки. Перемагає команда, що виконала завдання швидше.
Команди: Молодість – діти,
мудрість – батьки.
2 конкурс
– Розминка
Питання задаються по черзі, якщо одна команда не
знає відповіді, то право відповіді передається іншій команді.
1)
Скільки горошин ввійде в склянку? (Жодної, вони не можуть
ходити)
2)
Від чого в гуся
червоні лапи? (Від коліна)
3)
Горіло 7 свічок, 2
згасли. Скільки свічок залишилось? (2, інші згоріли.)
4)
Росте 3 берези, на
кожній по 3 гілки, на кожній гілці по 3 маленьких гілочки, на кожній маленькій
гілочці по 1 яблуку. Скільки всього яблук? (Жодного, на березі яблука не
ростуть.)
5)
Петрик ліг спати о 20 годині, завів механічний будильник на
9 годину ранку. Через скільки годин задзвенить будильник? (Через 1 годину.)
6)
Всі опустіть голови. Скільки ламп у класі?
7)
Скільки сходинок від 1 до 3 поверха?
8)
Це питання задати обом
командам. Скільки стільців в кабінеті директора школи? (Батькам за правильну
відповідь +1 бал, за неправильну -1 бал (не цікавляться роботою школи, не
відвідують засідань батьківського комітету школи), дітям за правильну відповідь
-1 бал, за неправильну +1бал (значить дітей не викликають в кабінет директора
школи).
9)
Що важче: 1 кг заліза чи 1 кг сіна?
10)
Що важче 1 т сіна чи 1 ц заліза?
3 конкурс - “Пронира”
Розрізати
аркуш паперу так, щоб можна було пролізти в нього. Якщо ніхто не знає як це
зробити, то спочатку показати. Виграє команда, яка виконає завдання першою.
(Щоб пролізти в аркуш паперу, потрібно його скласти вздовж навпіл, розрізати
паралельними розрізами впоперек не дорізаючи до лінії згину 1см, потім зробити
такі ж розрізи з іншого боку, але щоб кожен проходив між попередніми
розрізами.)
4 конкурс - “Таблиця”
Як ви думаєте про яку таблицю йде мова? Приймають участь
всі учасники. Всі стають в шеренгу. Потрібно називати послідовно числа. Коли
шеренга закінчується, знову продовжує перший учасник. Потім повторити це ще
раз. Але замість чисел які діляться на 2, потрібно сказати: “Здоровенькі були!” (при цьому нахилившись
вперед і розвівши руки як при привітанні). Хто помилився – вибуває. Потім ще
добавити: всі числа, які діляться на 3, замінити на слова “А я козак (козачка)!”
(при цьому
трішки повернутися боком, праву руку підняти вгору, а ліву на пояс). Виграє
команда, учасник якої залишиться.
5 конкурс - “Перевірка уважності”
Спочатку завдання для батьків. З дітьми заздалегідь
домовитись. Читається довгий нудний текст. Діти стоять перед дошкою. Під час
читання декілька учнів міняються місцями. Питання: “Хто з учнів де стояв?”
Потім завдання для дітей. Продовжити читати текст.
Питання: “Скільки разів вчитель поправив
окуляри?”
6 конкурс - “Геометричний”
Кожна команда отримує набір із декількох розрізаних
квадратів. Виграє комада, яка складе швидше, або більше квадратів.
7
конкурс - “Мінус один”
На перше питання відповідь не дається, а на кожне
наступне дається відповідь до минулого питання. Виграє команда, яка дасть
відповіді за менший час.
Питання команді “Молодість”
1) В який клас ви ходите?
2) Скільки буде
? (очикувана відповідь
– 7)

3) Що
влітку дуже пече? ( 4 )
4) Якщо
вода замерзне, то буде... (сонце)
5) Який
номер класної кімнати? (лід)
6) Яке
сьогдні число? (310)
7) 17+13? (
? )
8)
100-50? (30)
9) Як звати
директора школи? (50)
10) Хто президент України? (Олександр Андрійович)
Питання команді “Мудрість”
1) Який зараз місяць?
2) В якому місяці жіноче свято? ( листопад)
3) Коли починається Новий рік? ( в березні)
4) Коли закінчуються літні канікули? (1січня)
5) 34-4?
(31 серпня)
6)
? (30)

7) Скільки дітей у... ? (200)
8) Яка оцінка вашої дитини вам подобається
найбільше? (2)
9) Скільки місяців триває відпустка? (12)
10) Яке місце в сьогоднішньому конкурсі ви бажаєте
зайняти? (1)
8 конкурс - “Ланцюжок обчислень”
Кожен
член команди по черзі підходить до першої парти, бере карточку і виконує
завдання на дошці. Переможе команда в якої правильні відповіді і швидше
виконане завдання.
Карточки
команді “Молодість”
1)


2)


3)
- 


4)
- 1

5) Порахувати кількість людей у класі і це число
поділити на 2
6) Підійти до дошки, потрогати мочалку, голосно
сказати: “Суха ганчірка!” і сісти на своє місце.
7)
Кількість
членів вашої сім’ї помножити на 10.
8)
Від суми
кутів трикутника відняти 80.
9) До кількости букв слова “молодість” додати кількість букв
слова “мудрість”.
10)
724+15-124
11)
(364-64)
(529-229)

12)
Суму чисел
17 і 23 помножити на 5.
13) Спростити вираз: 3а+4а+12+3а
14) Накреслити суміжні кути.
15) Накреслити прямокутний трикутник.
Карточки команді “Мудрість”
1) 

2) 

3) 

4) 

5) Порахувати кількість парт і це число помножити
на 2.
6) Підійти до дошки, пошукати крейду, голосно
сказати: “Немає крейди!” і сісти на місце.
7)
До кількості днів вашої відпустки додати
стільки днів, на скільки вам би хотілося її збільшити.
8) Кількість дітей у вашій сім’ї помножити на15.
9) Зібрали 22 т картоплі, на кожну машину можна
погрузити 5 т, скільки машин необхідно?
10) 11+22+33+44
11) 

12) Різніцю чисел 17 та 5 зменшити в 2 рази.
13) Накреслити рівносторонній трикутник.
14) Накреслити піраміду або куб.
15) До кількості букв імені вашої дитини додати кількість
букв вашого імені.
Підведення
підсумків, нагородження переможців.
Немає коментарів:
Дописати коментар